lördag 16 augusti 2014

MIN KREATIVA SIDA

Hejsan
Nu har jag äntligen skapat en blogg där jag kommer lägga upp alster på allt från mina fotografier, mitt måleri till scrapbooking som jag älskar.
Jag började som porträttmålare redan som barn och har alltid haft stort intresse för det estetiska. Att fotografera är något som jag anammat på senare år men har älskat sen jag var yngre. Jag sa alltid att jag skulle bli fotograf när jag blev stor;);)
Jag kom in i scrapbooking världen för 5 år sedan då jag gick in till butiken creativica och frågade om praktik och sen dess har jag jobbat där:)
Älskar att skapa, utveckla, ge inspiration och söker utmaningar för att bli mer kreativ.
Välkommen in i min hjärna, där är det inte lätt att vara ibland;);)

1 kommentar:

  1. ååååååh bloggen blev ju superfin :-) <3 det gjorde du bra!!! ska bli kul att läsa <3 kraaam gumman

    SvaraRadera